1. Home
  2. Ik heb een klacht over mijn bestelling, waar kan ik terecht?

Ik heb een klacht over mijn bestelling, waar kan ik terecht?

Wat vervelend om te horen dat niet alles helemaal naar wens is! We horen graag welke klacht(en) je hebt zodat we een passende oplossing kunnen vinden en wij kunnen leren van de situatie.

Een klacht melden:

Stuur een mailtje naar sales@kerelsvansteen.nl en vermeld hierbij je ordernummer, de omschrijving van de klacht en een aantal duidelijke (detail)foto’s. Vermeld in het onderwerp van de mail ‘Klacht’.

Terug naar 'Klantenservice'

Voor elk interieur

Een woning is volgens ons pas écht af als alles mooi is afgewerkt. Denk aan een donkere gepolijste vensterbank die perfect past bij het kozijn of aan een grijze raamdorpel die precies past in de landelijke stijl van de woning. Zorg ook voor een prachtige afwerking: de producten van de Kerels van Steen zijn geschikt voor elke woning en voor elk interieur!

Adres
Kerels van Steen
Stationsstraat 162
5963 AC Hegelsom
Contact

Telefoonnummer: 077 206 1111
E-mail: sales@kerelsvansteen.nl
KVK: 74826565
BTW: NL860041220B01

Veilig betalen
  • Ideal
  • Creditcard
  • Banktransfer
  • Bancontact
Klanten beoordelen ons met een 8,8
8,8100% van de klanten beveelt ons aan.Lees alle beoorderlingen op Kiyoh